12 travnja 2015

Pazi ovo, ej... znate li koje su ovo osobe na slikici?

Zaokružite DA ili NE. 
Gle, cijeli dan marljivo i najvrlije i srdačno učim i onda sam poželjela malo odmoriti i iziđem na balkon da vidim kakvo je stanje u parkiću da odem na ljuljačku i gle ovo... ovo uopće nije istina... ovo ne može biti istina, pomislih... pazi, ove bake se ljuljaju na mojoj ljuljački... nevjerojatno... nisam imala vremena obući trenirku već sam nekako brže bolje natuzlala starke i potrčala van u piđami... to ne može biti... tu se ljuljamo ja i Tarčica...ok, ona stoji i čeka me dok se ja ljuljam... odlučno sam krenula da se ljuljam...srdačno sam pozdravila bake i upitala: "Ne bih li sada ja malo mogla umjesto Vas na ljuljačku malo?"
Oh, da, naravno, rekla je jedna i dozvolila mi da se i ja malo ljuljam. Ovoj nije bilo pravo i bila je malo ljutkasta, ali se držala kao da nije. A ova druga se pored mene ljuljala i smijala ovoj svojoj frendici i rekla: "Moramo pustiti dijete da i ona malo odmori".
Kako mi je to bilo smiješno.  I na  kraju smo se zezale i smijale jer sam još malenkasto malena. Rekla sam im da smatram da imam pravo na ljuljačku, budući da još uvijek jedem čokolino ne bih li štogod porasla. I tako su one otišle, a meni super. Opet mogu čuti kako raste trava, obuklo se nebo, košulja mu plava...  :) :*

Nema komentara:

Objavi komentar