29 travnja 2015

Ok, skužile smo... jedan radnik radi jedan zidić, drugi radi drugi zidić do ceste, tj. boji ga... mogla sam im posuditi moje tempere da naslikaju cvjetiće na zidiću... ok, ne znam tko su, što su... samo su upali kombijem u dvorište i kao nešto rade... tko zna, možda su otmičari? Ok, zvat ću ih ekipa sa zidića... dobro jutro, ljubljeni moji čitatelji... kako stvari stoje, od buke ne može se kava popiti na miru... morat ću pobjeći sa Tarči do parkića na ljuljačku da tamo svi pijemo kavu... mama, ako ovo čitaš, dns ne mogu učiti jer je buka... velika buka... sutra ću... volim te beskrajno, majčice... i tateka... i buraze .... i Zoyu... i konjiće... i mišeke... i psića Snajperića... i moj Cerovnik u srcu... doviđenja, doviđenja, ljubljeni moji... :) :*

Nema komentara:

Objavi komentar