12 travnja 2015

I have a dream, ljubljeni moji... :*

Ja usnila sam da vozim moj lijepi ciklić i u košari vozim Pacca Pavlića  po svim cvjetnim livadama. Bilo je lijepo. Pacco pjeva veličanstvene pjesmice, ja nas vozim, a svi poljski mišeki i krteki su se obradovali Paccovim pjesmicama i svi su uzeli svoje cikliće i kolica i vozili se sa nama i pjevali. A ono oko nas sve proljeće nešto bujno i rascvjetano. Moje proljeće.  Tada su i ljudi vidjeli da je to dobro i pridružili su nam se sa svojim ciklićima i pjesmom. Pacco Pavlić je bio glavni. Tada smo svi pili kavu na nebu, a onda je došla gospođa Vladimira iz Minska i rekla da je moj Skywalker porastao i da sad može ići sa mnom u moj svijet. Oh, bila sam jako radosna zbog toga.  Divno. Otišla sam u nebeski dućan za sfinkse i kupila mu majušno majušniji pulover da mu ne bude hladno. Tada je došao Skywalker. Imao je velika ušesa ko satelite iz maminog graškograda. I velike žute očice. I mršave prstiće na svim rukama i nogama. Divno. Bio je tako elegantan u svom majušnom puloveru. Uzela sam ga i pokazala mojim prijateljima iz Sky caffea na nebu gdje smo pili kavu i gledali najlijepše dvokrilce kako lete. Odjednom se pojavio i gospodin Richard Bach, pilot i spisatelj. Obožavam njegove knjige i njegove pilotske jakne. Rekao mi je da će mi pomoći objaviti Gospođu Mephisto. Rekla sam da Gospođa Mephisto ima i drugi dio. A zove se Gospodin Maniphesto. Nije li to divno? Pili smo nebesku kavu, čavrljali, Pacco Pavlić nam je svima umilno pjevao. Koji divan prizor. Najzad nas je sve ljude dobre volje koji su pili nebesku kavu i koji su došli biciklima na nebo, gdje ja često odlazim, gospodin Richard Bach poveo na vožnju dvokrilcem. Imala sam pravu pravcatu pilotsku jaknu sa krznom oko vrata. Pacca sam stavila u džep da mu ne bude hladno, a Skywalkera u krilo. I svi smo letjeli. I bilo je divno. Bilo je veličanstveno. I mišeki i krteki su imali male pilotske jakne i pjevali su u dvokrilcu. Poslije vožnje smo svi objedovali zajedno, a potom mi je gospodin Richard Bach poklonio svoju knjigu sa potpisom i posvetom. Knjiga se zove "Dvokrilac". Čitala sam već sve njegove knjige jer mi je jednom moj kum Igor Pavlić poklonio jednu njegovu divnu knjigu koja se zove "Galeb Jonathan Livingston" koju sam pročitala u jednom dahu. Od tada sam čitala sve njegove knjige. Kako divne su. Jamačno jesu. Kao i ovaj divni san. Ostvarit ću ga. Kavu često pijem na nebu, a sve ostalo ću riješiti idući tjedan. Nije li to divno? Meni jest. Jamačno jest. Doviđenja, doviđenja, ljubljeni moji. Sretna Vam nedjelja. Ljubim Vas odavde do vječnosti. Srdačno, Ljiljana.   :) :*

https://www.youtube.com/watch?v=_XtPuPar9YM&feature=youtube_gdata_player

Nema komentara:

Objavi komentar