10 travnja 2015

Dobar dan, ljubljeni moji, dobar dan... :) :*

Hvala na pisamcima u e-kasliću... ja radosna sam zbog toga... jedna čitateljica piše o susjedstvu... to je divno... ja ću opet napraviti ovog proljeća dane susjedstva u Cerovniku, u kvartu Pavlići. Da, u redu je i divno je imati dobre susjede... evo, meni moji dragi susjedi u Zagrebu donesu kolače, uskrsnog zeca, čuvaju mi Pacca Pavlića kada me nema, pijemo kafcu i čavrljamo.  Nije li to divno? Jamačno jest. A evo, u Cerovniku mi je najdraža susjeda Anka Bencina. Ona je divna osoba. Razumije se u informatičke sustave, laptope i ostala računala. Jednom smo tako sa njom chillali pred Božić kod nas u Cerovniku. Divna je to osoba. Nedavno sam ju vozila automobilom. Kaže ona: " Sad ne mogu tebi dojt jer si stavila rampu."
Kažem ja: "To nije rampa, to je ograda. To je sad ograđeni ranč. Zna se, ogradi što je tvoje i gotovo. Možemo tu ogradu zvat i rampa. Nea frke. Ali na kafcu uvik morete dojt."
Kaže Anka: "Kako ću dojt preko rampe? "
Ja tada rekoh: "Okolo, oookoooloo. Okolo ćete vi svi meni na kafcu. Okolo. "
Nije li to divno? Sad moji konjići imaju sve ograđeno, a susjedi će svejedno dojt na kafcu. Nea veze što je okolo.  ;)
Dobar dan, ljubljeni moji, dobar dan.  I sretan Vam petak! Ljubim vas. :) :*

Nema komentara:

Objavi komentar