26 listopada 2014

Dobar dan...jel mi netko može kazat kakve su to osobe koje noću ne spavaju, već bude druge ljude? Ono, šalju im mailove, follow zahtjeve, pišu, rišu, brišu ili zvone na moj telefončić? Jedno pisamce u kasliću kaže da me netko želi slijediti...nećemo kazat, ali dobro, ja ipak mislim da su to vampiri i coprnjaci...oni noću ne spavaju...i onda u 1:57 sati ujutro šalju follow zahtjeve...žele biti moji sljedbenici...pa ne treba meni to...što će mi sljedbenici? ja imam moje drage prijatelje...mnogo ljudi sam srela kroz život, ali samo neke sam odabrala (ovoga puta pomno sam odabrala) tko će mi biti prijatelj...sve ostalo je nebitno, sve ostalo nije vrijedno spomena...samo oni dobronamjerni su u mom srcu...zlikavce sam udaljila od sebe...i sada je sve puno lijepše...tako mislim i o ovim "sljedbenicima"...ne treba mi to...što će mi to? nemam pojma tko su, a žele mi kao biti prijatelji i slijediti me...tko zna, možda su masovne ubojice...? zato, pazite, dragi moji kog imate za prijatelja...meni virtualni prijatelji ne znače ama baš ništa...pravi prijatelj je netko s kim se smiješ, plačeš, ideš u šetnje, razumiješ ga, razumije te, vodite pse u šetnju, netko tko je uvijek spreman biti prijatelj, u svakoj prilici...imam, dakle, nekolicinu ljudi koji bi za mene život dali (to su i dokazali) i za koje bih također život dala...sve ostalo se briše...sve ostalo ne vrijedi...razumijete?...ma razumijete jer, zapravo, pravi prijatelji se riječima ne može opisati...eto...zato, glupo mi je kad me netko stalno uhodi, slijedi...ja sam samo Lilana koja je mnogim ljudima nerazumljiva, čudna i ne znam što još, ali ja sam samo Lilana i nisam netko tko želi sljedbenike...jedini sljedbenici mi mogu biti moja draga bića kada me prate u šetnju (uključujući i moje ljubimce)...tako fino malo, eto... :)

Nema komentara:

Objavi komentar