23 listopada 2014

U daljini čuju se kao gromovi... ;)

Isprika od poda do neba jednoj osobi...nisam među mailovoma danas vidjela i novi mail, odnosno komentar na post o motorima...podsjetili me admini jer su oni zadnji puta odgovarali na komentar...dakle, jedna osoba, navodno je, po predstavljanju ženska, gđa Valeria Z.... , voli očito čitati "Cerovnik u srcu" i već je komentirala post o gospodinu S(M)ilinoviću i ogrjevu...lijepo od nje...vidimo da pomno prati blog...dakle, danas je u 9:36h poslala novi komentar na post o motorima...kaže njen komentar ovako: "Imam vozačku dozvolu za B kategoriju i ne želim polagati za A, kad vidim koliko se nesreća događa na motociklima..."

Ja kažem, zanimljiv komentar, gđo Valeria Z.... i hvala na javljanju...ja mislim, opet ja mislim i kazat ću Vam moj komentar na ovu Vašu cijenjenu izjavu...mene si uopće ne zanima što nemate i ne želite posjedovati A kategoriju...Vaš cijenjeni problem, ne moj...nema tko nije pao i tko neće pasti...tko ne padne, nije bajker, već papak koji se boji dodat gas...oni koji poginu? sudbina je to...ja sam uvijek razmišljala ovako: bolje poginuti i kao bajker, nego ko pijanac na zebri ili neka takva papčina...ili ako umreš, a život ti bio dosadan...meni je to sasvim u redu...ja volim adrenalin i opasnost...a naročito Opću...;)
I zato, eto jedna utješna misao za kraj dana: Moja A kategorija je u postupku...  hvala na javljanjima...bilo mi je pravo zadovoljstvo... uživajte... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=FXiEJKfawIU&feature=youtube_gdata_player

Nema komentara:

Objavi komentar