29 listopada 2014

Dobar dan...Bog me voli, čovječe...dobro, odavno to znam...ali svaki dan govorim: BOG ME VOLI, ČOVJEČE...Njegovo sam dijete i Njegov sam cvijet...danas sam ih sve pobijedila...na svim poljima...razoružala sam neke ljude jer moj Bog govorio preko mene...slušala sam raspravu, jako sam pristojno slušala i na kraju postavljala pitanja...dobila sam djelomične ili nevažeće odgovore...i znate što sam rekla? ja rekla sam da ne postoji savršena žena na kugli zemaljskoj, ni toliko lijepa, ni toliko čistog srca, ni toliko posebna kao što je Majka Božja...najljepša žena svih galaksija i vremena...najposebnija žena koja je ikad postojala i koja će ikad postojati...ostali su bez riječi...naravno, što bi drugo? i zato, kažem Vam, ja rekla sam im da je Krunica najmoćnije oružje...neprestano sam ponavljala dok nisu umuknuli...nerado su to priznali, ali su priznali da sam u pravu...ne, nije bila stvar u pobjedi iako sam ih pobijedila...u svemu...ja ponosna sam na to...Majka Božja je žena nad ženama...a ona obitelj koja ju moli, blagoslovljena je...eto, ja morala sam sa mojim Cerovničanima podijeliti ove misli, ali i sa svim čitateljima bloga...razmislite malo na ovu misao... :) :*

https://www.youtube.com/watch?v=c9_5xjmVgSs&feature=youtube_gdata_player

Nema komentara:

Objavi komentar