10 listopada 2014

E, zamislite...jutros idem u dućkas i pogodite što se dogodilo? ;)

https://www.youtube.com/watch?v=UczKno92tPQ&feature=youtube_gdata_player

I da, nisam Vam stigla kazat što se jutros dogodilo u dućkasu...mom omiljenom malom dućkasu...to sam ispričala i mojim dragim bićima s kojima 
sam si otišla poslije dućkasa popit kafcu u moj medenkasto Medeno Medasti Medeni...pa dogodilo se...reći ću Vam malo kasnije jer sam još pod velikim dojmovima...ovi moji su nestrpljivo čekali da ispričam i onda su me skoro zakucali u pod kad sam im rekla...umirala sam od smijeha jer su imali iskrivljena lica od neizvjesnosti...ali 
ček, ispričat ću Vam još malo kasnije...sad moram ići mojoj drugoj i najdražoj ekipici...moja najlijepša ekipica...dakle, ugodan ostatak radnog dana svima, a ne samo nama...ispričat ću Vam što se dogodilo...ako ne danas, onda u ponedjeljak. 

Nema komentara:

Objavi komentar