26 listopada 2014

Kakav divan dan...pa dobar Vam dan, dragi moji... :) :*

I tako, sinoc smo proslavili našu diplomu DVM. Ja mislila sam sinoć i rekla sam svima: "Ako noćas umrem, umrijet ću onda noćas od ljepote. Umrijet ću kao dr. Ljiljana Pavlić. Eto, neka..."
Naravno, tu je i dr. Sister...i njenu diplomu smo slavili...toliko smo slavili da smo izgubili moj hendi i digli Novi Zagreb na noge...a onda sam se sjetila tko bi nam još mogao pomoći...pa Kevin, čovječe...najprije smo umirali od smijeha i kaže dr. Sis da se ne sjeća kad se tako zadnji puta od srca smijala. Naravno, pa bili su sa Lilanom u društvu...bili smo glavni...naš stol je bio najveseliji i rekli su nam konobari: "Ovo je najjači stol, čovječe..."
Onda sam zašprehala kolege iz Splita. Onako kako ja znam. ;)
Poslije smo umirali...što od ljepote, što od smijeha...i naravno, pronašli smo moj hendi...hvala dr. Sis...i Kevinu...tnx, stari...što bi ja da sam umrla bez hendija...?
Dobar dan...i sretna Vam nedjelja...  :) :*

Nema komentara:

Objavi komentar