17 kolovoza 2015

Es ist vorbei und es war doch schön... :)

Znači, da rezimiramo...
Divno je bilo ovo ljetovanje.
Divan odmor, divno društvo, divni krajolici, divna Moja Lijepa Zemlja Hrvatska, divni neki svi mi...
Do kraja svijeta hvala našim divnim Milasima na svim divnim stvarima koje su činili za nas i da se divno osjećamo dok plandujemo i ljetujemo u predivnoj ladanjskoj kući na moru. Pravi mali raj...
Isto tako, hvala mojoj dragoj i najboljoj obitelji na svijetu sa kojom sam provela lijepih dana odmora u mom rodnom Cerovniku. Hvala mom stricu Juri Pavliću na divnom druženju i ćaskanju. Nasmijala sam ga. I on mene također. Također mu još jednom zahvaljujemo na divnom gostoprimstvu u Karlobagu i na tome što se nesebično brinuo da ljetovanje kod njega bude uistinu lijepo Profesoru, Filipu i Marinu. Hvala, Jure. Legenda si.
Nadalje, hvala mojoj divnoj vučici Zoyi na odanosti i tolikoj radosti kojom se radovala svojoj gospodarici Ljiljani. Divna je, iako je ponekad nestašna. Hvala, Zoyice. Hvala i curicama, Jenny i Ružici na divnom druženju. Uistinu su divne. Hvala i mojoj legendi, mom divu na staklenim nogama. Divan je. Pogotovo dok me umilno gleda ispod svojih veeelikiih šiški sa najlijepšim očicama na svijetu. Hvala, Moro, divan si konjić. Hvala mojoj bakici na divnim ćaskanjima uz kavu u Ogulinu i svim tim divnim ljudima sa kojima sa ovih dana u mom kraju popila kavu. Bilo mi je zaista divno. Divni ste. Volim vas odavde do vječnosti. Doviđenja, doviđenja, ljubljeni moji...  :) :*

Nema komentara:

Objavi komentar