31 kolovoza 2015

Bogdaj, ljubljeni moji... :) :*

Baš čitam neka Vaša javljanja na blog i zahvaljujem na praćenju bloga, ali i na javljanju. Divni ste. Vidim da je neke čitatelje obradovao intervju o lijeku nove klase. O revolucionarnom Nexgardu. Evo, raduje me. Neki su oduševljeni jučerašnjim događanjima u mom rodnom i ljubljenom Cerovniku. To me raduje. I ja se radujem. A osobito hvala onim divnim ljudima u narodnim nošnjama, tj. KUD-u :"Mostanje" što su nam taj događaj uljepšali. Al ono, na najjače. Moj najmlađi brat Filip je rekao da ne smijem zaboraviti spomenuti i cerovničke dečke koji su svirali tamo također. Pa ne bih to zaboravila spomenuti. Eto, pa hvala i našem susjedu Mariju, Marinu i mom Filipu što su svirali i pjevali, a priključio im se onda i KUD. Divno. Divni ste. Doviđenja, doviđenja, ljubljeni moji.  :) :*

Nema komentara:

Objavi komentar