27 kolovoza 2015

Doktore, jel istina da Nexgard liječi pluća?



 Bogdaj,štovani slušatelji radio postaje Enter. Danas u emisiji imamo gosta. Sa nama je predstojnik klinike za parazitarne bolesti i specijalista za male životinje. Njegovo ime je Doktor Dedica. Danas ćemo progovoriti o vrlo čestom problemu s kojim se susreću vlasnici kućnih ljubimaca, a posebno pasa i mačaka. Dakle, već sama tema govori o Nexgardu, što znači da ćemo govoriti o problematici s kojom se nose pacijentići, a to su ekto i endoparaziti. Na tržištu u Hrvatskoj je već više od godinu dana prisutan proizvod pod imenom Nexgard, francuskog Meriala. Sve dosadašnje informacije govore o "nevjerojatno dobrom lijeku" protiv ekto i endoparazita. Zašto je tome tako,doktore, i što je to u Nexgardu toliko drukčije,posebno i djelotvorno? I zašto ne Frontline i prethodni proizvodi protiv buha,krpelja,uši i pauši?

Doktor Dedica:  Pa evo, prije svega vas srdačno pozdravljam i zahvaljujem na pozivu u emisiju. Smatram da je od velike važnosti progovoriti o ovoj problematici i načinima preventive,ali i liječenja bolesti koje uzrokuju buhe, krpelji i naravno endoparaziti kao što su gastrointestinalni oblići Toxocara canis, Toxocara leonina, kukičasti crvi (Ancylostoma caninum i Ancylostoma brasiliense) i bičasti crv( Trichuris vulpis). Nadalje, Nexgard djeluje i na Dirofilariju (srčani crv).
Nexgard je sve ovo lijepo povezao u jednu lijepu cjelinu u obliku pseće poslatice. Tu se vrlo mislilo na naše mile male pacijentiće pa je Merial otišao korak dalje ispred ostalih industrija koje se bave proizvodnjom sličnih antiparazitika. Nexgard je po ukusu i mirisu vrlo ugodan za pacijentiće i oni ga bez problema prihvaćaju, a mnogi od njih bi tražili još. No, tu smo vrlo ograničeni jer to nisu bomboni. To je vrsta lijeka. Nexgard je potrebno aplicirati samo jednom mjesečno i pacijentić je zaštićen kroz period od 4 tjedna. Znači, aplikacija jednom mjesečno. Pitali ste što je to u Nexgardu drukčije, posebno i djelotvorno i zašto reći NE Frontlineu i sličnim proizvodima. Jednostavno je. Frontline je već predugo na tržištu i buhe i krpelji su već postali prilično rezistentni na ovaj proizvod, odnosno na njegovu djelatnu tvar. Na neki način su mutirali i Frontline i slični proizvodi su nedjelotvorni. Nexgard je revolucija. Nexgard je lijek u vidu poslastice koji pripada novoj klasi potentnih insekticida i akaricida. Djelatna tvar mu je afoksolaner. I zato na pitanje "zašto Nexgard?" , evo odgovor. Afoksolaner jer je dobar "driver",što znači da ima vidljive učinke kroz 30 min od aplikacije (brzina ubijanja buha), sve veća prihvaćenost od strane vlasnika, ali i pacijenata, zatim jednostavna aplikacija (per os), nema problema sa izlaganjem vodi. Dok su prijašnji proizvodi prilično "limitirani" jer imaju problem sa palatibilnošću, pojavom povraćanja i nedostatkom kontrole krpelja.

Manolo: Hoćete reći da je Nexgard čudo?

Doktor Dedica: Pa u nekom smislu i jest, no mi u veterinarskoj medicini bi rekli to nekim stručnijim riječnikom.

Manolo: Kojim,naprimjer?

Doktor Dedica: Pa već sam na početku emisije spomenuo Nexgard kao lijek nove klase i uistinu je revolucionaran jer rješava problematiku vezanu za buhe, krpelje i navedene endoparazite.

 Manolo: Možete li nam reći ponešto i o farmakokinetici ovoga revolucionarnog lijeka?

Doktor Dedica: Naravno. Brzo se apsorbira nakon aplikacije. Afoksolaner se veže na proteine plazme, izuzetna brzina ubijanja buha i dobra zaštita od krpelja u jako malim količinama., dobra plazmatska difuzija i dugotrajna prisutnost u plazmi, djeluje na odrasle buhe i buhe su ubijene prije nego stignu proizvesti jajašca. Dakle,nema jajašaca, nema larvi,nema pupae,nema ničega... Mogu reći i da afoksolaner ubija postojeće buhe na pacijentiću kao i novopridošle buhe unutar 6 sati tijekom 1 mjeseca.

Manolo: Mortalitet buha, doktore?

Provedite Doktor: Mortalitet kroz 30 min do 3 sata od aplikacije lijeka.

Manolo: Znači,kako bismo spriječili bolesti koje uzrokuju buhe i krpelji te crijevni, srčani i drugi unutarnji nametnici, potrebno je redovito uzimati Nexgard?

Doktor Dedica: Apsolutno dobro ste to shvatili. Krpelji uzrokuju Babeziozu (Piroplazmozu), a buhe također uništavaju organizam i krvna slika toliko loše izgleda kod jakih invazija da uzrokuje i smrt.

Manolo: Da, čitao sam o tome. Strašno,strašno. Doktore, moram priznati da sam i ja bio vrlo skeptičan prema Nexgardu,no i ja ga koristim već neko vrijeme i moji vlasnici nemaju problema sa mnom i mojim zdravljem, ali ni ja sa samim sobom. Redovito uzimam Nexgard i gajim pozitivne misli od kojih je jedna koju sam sam smislio: "Yes,you can heal your life with Nexgard" (Da,možeš iscijeliti svoj život Nexgardom). To mi je misao vodilja. Volim ju mantrati. Divno zvuči. Baš kako i čudesni Nexgard. Moram priznati još jednu stvar. Prije, dok sam imao buhice, krpeljčine, gliste i trakavice,osjećao sam se tako jadno i bespomoćno i nesigurno, a osobito jer mi je bio problem zadržati svaku djevojku kojoj bih pokušao prići. Krio sam svoju nesigurnost i svoja osjećenja da ne budem povrijeđen,ali nije mi nikako uspijevalo. Buhe,krpeljčine i ostala gamad me uvijek zajebala i tako bih se osramotio pred djevojkom već pri prvom izlasku u parkić, na sokić, slastičarnu ili što već... naime, buhe su skužile štos i da imam djevojku i počele su me bjesomučno izluđivati da sam izvodio grimase pred djevojkom na kavi, na plaži,u kinu, na ulici... znači,počeo bih se bjesomučno češati po pazusima, preponama, glavi, ušesima. Kako li je samo to grozno izgledalo pred djevojkom mog života... svaka bi tako,za koju sam mislio da je djevojka,tj. žena mog života,pobjegla glavom bez obzira. I nikada više nisam niti jednu vidio. Kakav užas i katastrofa. Bio sam tako bijedan i jadan dok jednog dana nisam upoznao moju sadašnju šeficu Ljiljanu. Tako me lijepo saslušala i zamolila da ju poslušam i da mi neće biti krivo zbog toga. Predložila mi je Nexgard i malo popričala sa mnom o njemu. Bio sam skeptik,ali poslušao sam ju. Ona mi je bila zadnja uzdanica. Nakon prvog Nexgarda ja sam se osjećao fantastično, nakon drugog još fantastičnije,nakon trećeg mi je Ljiljana rekla da ću sada vjerojatno pronaći ljubav svog života. I bilo je tako. Ljiljana nas je upoznala u ambulanti. Ljubav mog života je također jazavčarka i jako se volimo. Ljiljana je blagoslovila našu vezu i brak, a ujedno me zaposlila na svojoj radio postaji bloga. Bio sam jako dobar pa me unaprijedila u glavnog glazbenog urednika i
voditelja radio postaje. Dobio sam i ugovor o stalnom zaposlenju,a samim time i veću plaću pa sam kupio i veći stan za moju obitelj koja će se uskoro proširiti. Imam najbolju šeficu na kugli zemaljskoj. Zahvaljujući njoj,riješio sam se buhica,krpelja i ostale gamadi,dobio posao snova, i ženu svog života sa kojom čekam bebe koje na svijet dolaze uskoro. Radujem se,doktore. Jako se radujem. Sretan sam. Konačno su se sve kockice posložile,kako Ljiljana voli kazati. I rekla mi je jednom: "Vidjet ćeš,Manolo,sve će se kockice posložiti. I tebi će ruže procvjetati. Vjeruj mi. Budi čista pozitiva i slijedi moje upute. Vidjet ćeš,dragi Manolo..."
I bilo je tako. Sad sam redovito na Nexgardu i divno se osjećam. Moja draga je također konzument Nexgarda. Ali toliko me voli da je rekla ako čak i dobijem buhice,dijelit će ih sa mnom,da meni bude lakše. No, ja znam da se to uz Nexgard neće dogoditi. Ja sam druga osoba. Ja sam neki sasvim novi Manolo. Ja sam nanovo rođen,doktore. Vjerujte li u to?

Doktor Dedica: Apsolutno Vam vjerujem,Manolo. To je divno. To je fantastično. Eto zašto afoksolaner. Savjetujem da ga koristite dok ste živi jer on nema nuspojave niti u bilo kojem smislu šteti zdravlju vašeg organizma. Naprotiv,vrlo je ljekovit.

Manolo: Doktore,kad smo već kod toga,da Vas pitam još nešto. Sve više slušatelja zove i postavljaju pitanja u eter u vezi Nexgarda, a od kojih mi je jedno najzanimljivije, a to je slijeće pitanje za Vas i rekli su da Vas to obavezno pitam. Oni sada svi slušaju emisiju pa im,molim Vas,ako možete,odgovorite. Dakle, pitanje ide ovako: "Doktore,jel istina da Nexgard liječi pluća?"

Doktor Dedica: O,Bože,mili,kakvo je ovo pitanje,hahaha... Valjda su to slušatelji i naši divni pacijentići zamislili da sam ja nešto kao doktor Slavko Sakoman? Ma nisam,ali odgovorit ću. Vjerojatno su mislili da Nexgard ima neka ljekovita svojstva pa liječi i bolesti pluća? No,ja moram kazati da sam bio prošle zime na svjetskom veterinarskom kongresu u Minkenu i jedna od tema na kongresu je bila i Nexgard i Broadline. Znantvenici su potvrdili da niti jedan od ovih proizvoda,kao što je Nexgard za pse,tako je i Broadline za mačke,nema štetnih djelovanja na organizam,ali nije dokazano da liječi i bolesti pluća. Ne vjerujem,ali tko zna? Znanost je toliko napredovala da se ne bih uopće čudio. No za sada nemamo tih saznanja. No,štetiti plućima sigurno ne može. Uistinu,uz Nexgard je dobrodošao i pozitivan stav o životu i njegovanje pozitivnih misli. To sve skupa čini jedan čudesan lijek koji čini čuda za vas i vaš organizam. Na najjače. Također moram napomenuti da je Broadline kategoriziran po kilaži mačaka pa tako i Nexgard za pse,ali i važno je napomenuti da su znanstvenici,iako ne piše u deklaraciji Nexgarda rekli da ga slobodno mogu uzimati i mačke. I zaista,probali smo aplikaciju. Odlično djelovanje. Bez nuspojava. Samo odlični rezultati i zadovoljni pacijentići. Eto,toliko o fantastičnom Broadlineu i Nexgardu.

Manolo: Doktore,znači,svi pacijentići koji redovito uzimaju Nexgard mogu slobodno uživati bilo gdje da se nalaze? Bilo da su na poslu, na ljetovanju i brčkaju šape u Jarunčeku ili Jadranu,bilo da su u Istanbulu, u Aplama,u posjeti Vatikanu, Toscani, Cerovniku,naprimjer?

Doktor Dedica: Apsolutno.

Manolo: Doktore,još jednom hvala što ste se odazvali našem pozivu i gostovali u našoj emisiji. Počašćeni smo time i zahvalni na ovom divnom intervjuu i vašem izlaganju o lijeku nove klase. Želimo Vam puno uspjeha i još gostovanja u našim emisijama. Hvala i živjeli.

Doktor Dedica: Hvala i Vama,dragi Manolo. Bila mi je čast gostovati u Vašoj emisiji i surađivati sa Vama i Vašom radio postajom koju jedino volim slušati. Bolji ste od Antene, Radio Ogulina i svih mogućih radio postaja. Sretno i hvala.

Manolo: Divno,doktore. Doviđenja. A do slušanja i Vama dragi slušatelji. Evo, doveo sam i doktora Dedicu na Vašu molbu u emisiju,čuli ste sve. Nastavite i dalje sa Nexgardom po preporuci vaših osobnih liječnika i liječnika vaše obiteljske medicine. I život će Vam biti divan. Kao ilirski preporod,naprimjer. I ne prekoračujte doze jer tko zna,možda može stvoriti i nuspojave ili overdose pa ćete morati na odjel kod doktora Sakomana. Znači,oprezno i samo pod nadzorom vaših vlasnika se preporučuje uzimanje Nexgarda. Znam da je jako ukusan pa bih i sam uzeo nekoliko njih odjednom,ali pravila su pravila. A i naši dragi vlasnici su tu koji se brinu da redovito dobijemo Nexgard i time misle na nas i naše zdravlje. Bilo mi je zadovoljstvo napraviti ovu emisiju samo za vas. Prešišali smo sve radio postaje,a to nam je bio i jedan od cijljeva. Nastavite se i dalje javljati,slušajte našu postaju i ostanite sa nama gdje god da se nalazili. Naša frekvencija ima odličnu pokrivenost. I zapamtite: "Yes,you can heal your life with Nexgard".
Ostanite uz nas,slijedi blok divne glazbe. Samo za Vas. 

Nema komentara:

Objavi komentar