12 travnja 2014

So, how do you do, Čokoblutak? :)

Odmah me pred vratima automobila dočekao jedan Čokoblutak-lovački, i srdačno srdačnije me pozdravio mašući veselo repom, a čokobluci (oči) su bili toliko radosni. To je bio pozdrav od njegovog malog srdastičnog psećeg srdašca. O, kako simpatično. No, dobro, ja sam mu se zahvalila na pozdravu i pomazila ga. Radost u malom psećem srdašcu. Vidjelo se to u Čokoblucima (očima). U redu, pred kućnim vratima me dočekao drugi Čokoblutak.  Također me radosno pozdravio. Gle, kako lijepo, pomislila sam. Onda je izišla staričica-planinka i gospodarica kuće. Lijepo me pozdravila. Nisam ju već dugo vidjela i bilo mi drago što je vidim. Čokoblutak i gospodarica me pozovu da se smjestim. Ali Čokoblutak se pravio domaćin. Radosno me zabavljao dok sam razgovarala sa staričicom. Za to vrijeme, vani je drugi Čokoblutak čavrljao preko stakla sa Zoyke koja je sjedila u automobilu. On je njoj nešto čavrljao, a ona je njemu odgovarala sve sa - "a-vuuu, a-vuuu, a-vuuu...."
Nevjerojatni su... :) ♡ :*
Pitam staričicu, između ostaloga, koliko oni to imaju tih Čokoblutaka? Kaže tri. O, lijepo. Gdje je taj treći Čokoblutak?  U selu, igra se sa drugim Čokoblucima. Simpatično.  I tako, morala sam dalje, ali bilo mi drago što sam vidjela staričicu i upoznala ove simpatične Čokoblutke. Jer imaju oči kao Čokoblutke. Tako sam ih ja nazvala. Jer tako odano samo ta stvorenjca mogu gledati. Nevjerojatno odano i prijateljski. Tako i Štene (Puppa) gleda kada dođem da ga izvedem u šetnju. Toliko je zahvalan i odan zbog toga, a čokobluci tako radosno sjaje. Lijepo je to. Bog je to uredio sve. A Zoyke je uživala sa novim prijateljima Čokoblucima i cijelim putem ponavljala: " A-vuu, a-vuuu, a-vuuu..."
Simpatično. Jamačno jest. A pogodite čiji su to Čokobluci? I čiji je ovo Čokoblutak sa fotografije? Pozdrav  "tamo preko vode" :)
I Vama, lipi moji, srdastičan pozdrav i lijep vikend. Nek Vam bude cvjetan. :) ♡ :*

Nema komentara:

Objavi komentar