27 travnja 2014

So,how do you do, Zoyke? A pusssstiii me, Snežana...pussstiii mee...ova moja mala vučica je nadasveno nestašna, svojeglava, tvrdoglava, divlja i ujedno je najnestašniji i najneposlušniji student na akademiji "The West Is The Best"...no, izbit će mo joj već nekako te bubice iz glave...nadasveno ne voli vodilnik kada hoda cestom...tada ga mora imati...no, opraštamo joj njezine nestašne nestašluke jer vrlo lijepo zavija...svi smo se složili da nadasve lijepo zavija...a voli jako sirovo meso...s puno krvi...krv je za vukove nešto kao juha...ja vidjela sam da vukovi kad jedu, najprije pojedu juhu (krv), a onda glavno jelo...ponekad za moju vučicu spremim svježe sirovo meso s puno krvi...kažem, hajde, jedi, to je zdravo za tebe...ti si mali vuk, ti trebaš ponekad tako jesti sirovo meso...gledala me kao vuk, a onda je najprije pomirisala meso, pojela juhu iz mesa (krv), a onda uzivala u svom sirovom obroku...važno je davati svježu i zdravu jetricu...ona ima fine vitamine...zato vučica napreduje...a obožava i sir...dimljeni, ali i svježi sa malo cukra i jednim jajetom...to je zdravo za kosti i njeno lijepo vučje krzno...jednom sam jela orahe i ukrala mi ih je i pojela...čudili smo se tome, no Zoyke obožava i orahe...jednom smo imali naše lijepo društvance u gostima i jahali su Moricu kroz sokak...Morica je kao koledar dobio kolač od maline usput u susjedstvu i dvije slatke velike jabuke...Morica je donio jabuke kući, ali Zoyke mu je spretno ukrala jednu i pobjegla malo dalje i pojela ju...smijali smo se svi maloj lopuži i shvatili da voli i jabuke...voli ona i čokoladu...i to Milkicu mliječnu...na to ju je naučila mami...ona obožava Zoyke...no, otada joj kupujemo male pseće čokolade Vitakraft i nagradimo kada je dobra...kako samo voli Vitakraft...kada Zoyke ide na kafu u grad, ponesemo joj i njezinu čokoladu...odnedavno Zoyke misli da je Ledo Medo... tako ju je nazvala mami... čudna neka vučica... dobar dan... :)

Nema komentara:

Objavi komentar