09 travnja 2014

Zapadni blok...

Jednom, ne tako davno, prije nekih pet mjeseci me jedan čovjek pitao zašto smo tako rano već bili gore kod Križa?  Pa bili smo...zato jer smo bili...nisam znala da li mu kazat zbog čega jer možda će mu to biti onako bzvz...meni to nije bzvz...meni je to prelijepo...no, dobro, pomislila sam u sebi, kazat ću mu zbog čega smo tako rano bili...bilo je 6h ujutro i ja i moja obitelj smo već odnijeli cvijeće i svijeću gore. Bilo je to prije svitanja. Najlijepše je bilo jer je bilo vrlo rano, nije bilo nikog gore i k tome, došli smo u tišini i u njoj dočekali sunce koje je dolazilo sa Istočnog bloka. Dok tako čekaš izlazak, gledaš taj Istočni blok i razmišljaš u tišini.  I ujedno promatraš izlazak u svim tonovima. Sve dok se sunce ne pojavi u jarkoj boji i pratećim tonovima oko sebe. Dakle, gledaš kako se rađa sunce. Lijep prizor. Nadasve lijep. Volim to zabilježiti. I gle, Istočni blok je iznio sunce. Predložila sam da dođemo ranije, prije svitanja, da gledamo taj prizor. I bilo je čudesno. I prelijepo. Tako je bilo slično i sa ovim prizorom sa Zapadnog bloka, samo na drugoj lokaciji. Eto, za one koji razumiju i vole rađanje sunca, Istočni ili Zapadni blok, svejedno...razmišljajmo u tišini na tu temu, na temu svjetlosti...i želim Vam svima puno lijepih prizora sa Istočnog ili Zapadnog bloka...svejedno...lijepi su...i nekima laku noć...a nekima dobro jutro...svejedno...  :)

https://www.youtube.com/watch?v=esbOi_tyFFc&feature=youtube_gdata_player

Nema komentara:

Objavi komentar