07 listopada 2015

Upravo me jedna osoba zamolila usred gužve da se fotografira sa mnom... zazujala sam... upitah se,jel zbog knjige il kape? Kaže, zbog kape... ostavila je sve stvari na kasi i dotrčala pred mene....pita me odakle mi kapa... kažem, nose ju snajperisti (američki)... kaže da joj je nevjerojatna... zbog tog znaka i sto mi znači fajv eleven? Objasnila sam joj iako ne volim davati objašnjenja nikome,ali bijaše draga pa eto... cijeli dućan ju je gledao .... a njoj je taj broj bitan,rekla je...znači joj nešto,objasnila je... odmah mi je poslala sliku na whatsapp... podsjetila me na g. Damira iz Hrvatskog žrtvoslovnog društva koji me ljetos zaustavio na prosvjedu u Rijeci i izvolio me pitati da li me smije fotografirati i zašto nosim crninu,tj. crnu haljinu? Tada sam u razgovoru sa njime shvatila da poznajemo iste ljude... divno... najzad me i fotografirao... divna fotografija je to bila... cause Im wonderful person... eto, svi se žele rukovati sa mnom, svi se žele fotografirati sa mnom, svi me vole,svi me čekaju... svi,osim UDBE i drugova i drugarica iz Socijalističke radničke partije...i neka...i ne moraju... bogdaj,ljubljeni moji... ;) :*

Nema komentara:

Objavi komentar