01 lipnja 2015

Veronika, Veronika... :)

Postoji u ovoj galaksiji jedna divna mlada Veronika iz Slavonskog broda. Nedavno mi je rekla da nosi bebu već osam tjedana. Jako sam se obradovala zbog nje jer je divna osoba. Zagrlila sam Veroniku i čestitala joj, a onda su i ostali ljudi na kasi bili radosni zbog nje i bebe. Pa to je divno. Sve osim činjenice da joj njena šefica ne da porodilsko bolovanje ili kako se to već zove. Ja i Biba smo sinoć bile u parkiću jer sam odlučila da ću od sada uživati na divovskoj ljuljački u koju cijela stanem. Čak mogu i ležati dok se ljuljam. I tako ja fino legnem i Biba me ljulja pa malo pravi "dead liftove" na klupi, pa kad moja divna i ljubljena ljuljačka uspori, ona dođe do mene i opet me zaljulja i ode vježbati, ja kao car ležim i ljubazno se ljuljam. I onda ugledam Veroniku kako izlazi iz dućkasa jer je gotova sa poslom. Pozovem ju: "Veronika, dušo, dođi." Nije vidjela tko ju zove jer ne vidi od parkića. Ja te, dušo, zovem. Dođi k nama. Doskakutala je i tako smo čavrljali. Tada sam joj rekla zašto ne bi legla u ljuljačku da ju zaljuljamo malo? Rekla je da ju nitko nije ljuljao od djetinjstva osim njenog djeda. Pa hajde, sada ću to ja, dušo. I posjednemo ju lagano i lagano je zaljuljam. Ali lagano jer nosi bebu. I bilo joj je lijepo i ljubazno. Pitale smo ju želi li još štogod. Jer ipak je ona trudnica. A trudnicama se mora ispunjavati sve što poželi. Ona se tako slatko nasmijala. Ja rekla sam, da ako treba, da ljuljat ću je tu do sutra. Još slađe se nasmijala i rekla da njen dragi je pun ječmenaca. Zaključili smo da ćemo uraditi sve što poželi samo da ne dobijemo taj ječmenac. I smijala se opet tomu. I mi također. Šalim se, Veronika je draga i umiljata osoba i učinila bih to ionako. Tada je ona morala kući. Morali smo svi. A i ja sam morala opet učiti. Ali bila je to divna večer. Uistinu divna. Moja poruka iz ovog posta je:  Muškarci i muževi, budite dobri i divni prema svojim voljenim  djevojkama i supružicama, a pogotovo kada nose to divno malo biće u sebi. Pa to je nešto najdivnije na ovome svijetu. Jamačno jest. Srdačan pozdrav od autorice bloga. Ljubim vas. Sretan vam ponedjeljak.   :) :*

Nema komentara:

Objavi komentar