09 lipnja 2015

Sakhar prihodit k kontsu... :)

Sve je ova dva dana nešto u znaku Rusije, Bjelorusije i Ukraine. Jučer dođe gospođa Vladimira u našu veterinarsku bolnicu i donese skiper. U njemu je mačka. O moj Gospodine! Je li to stigao moj Skywalker?! U trenu sam imala film da je to moj mali Skywalker. Brzo pogledam u skiper i shvatim da to nije je ta mačka, niti ta gospođa Vladimira. Kako možete živjeti u Novom Zagrebu, skoro sam viknula na nju?! Pa sve Vladimire žive tamo gdje je ruska zima! A ova mačka nije Skywalker! Što ste mi to, dovraga, donesli?! Običnu sivu mačku koja ima krzno? Štoviše, puno krzna! Ne želim to! Uopće i upravo ne želim to! Pokvarili ste mi dan! Tada dr. Slayer i dr. G kažu da je ona došla na uzv čišćenje zubnog kamenca u sedaciji i gdje je suglasnost za sedaciju? E, ko da me netko polio bačvom hladne vode. Došla sam k sebi i otišla do plota na kojem je visjela suglasnost za sedaciju koju vlasnica, tj. gospođa Vladimira mora potpisati. I potpisala je, a oni su mi predali pacijenticu i moj protokol sa njom je mogao početi. Moram kazati da je gospođa Vladimira divna osoba. I njena mačka također.  Ali ja sam htjela da to bude gospođa Vladimira iz Minska. Toliko sam se uživjela u taj film da sam skoro ono sve naglas rekla gospođi Vladimiri iz Novog Zagreba. Sva sreća pa nisam. Znači, njena mačka je bila sedirana, pogledam u usta, kad li ono, 3-4 zuba. O moj Gospodine... 3-4 zuba... pa stara baba ima više zubiju. Šta ću s tobom? Ništa, uradila sam sve što treba, mica je poslije bila buđena u Antisedanu i otpuštena iz bolnice uz Stomorgylček i najlijepši osmijeh sa ta 3-4 zuba.To je sasvim u redu. Ali tako sam htjela da je to moj mali Skywalker, a ne mačka sa 3-4 zuba. I puno krzna. Štoviše, puno krzna. Ali zato su mi danas došla tri draga lica koja su poveznica sa mojim Skywalkerom. Boni, Gita i Anamarija. Boni je posavski gonič. Posavce obožavam. Gita je smiješni toy pudl. A Anamarija, taj dragi lik koji također ima mačka sfinksa. On se zove Simba. Simba je, naime, kaže Anamarija, neki dan izgorio na suncu. Jer frajer se voli sunčati. Kako sam se smijala. Simba je fantastičan. Uljepšala mi je ta družina dan. Divni su. No, ja ću se strpjeti još malčice. Al bit će to najbolji Skywalker u galaksiji. Znam to.  :)

Nema komentara:

Objavi komentar