01 svibnja 2015

"Rain man "

Dobro jutro, ljubljeni moji...
Ušli smo lagano u najljepši mjesec koji postoji u godini. Ušli smo u svibanj. Ne, neću Vam čestitati nikakve praznike rada. Ja to ne slavim, to je tek jedan običan prazan dan kada samo neki ne rade. Želim Vam skrenuti pozornost i podsjetiti Vas na nešto puno vrijednije. Želim Vas podsjetiti na čovjeka koji je svijetu dao sve najbolje od sebe. Zvali su ga i "Kišni čovjek". Zašto? Jer nitko nije znao tako dobro odvoziti tu stazu kao on, a osobito po kiši. Svi mi zaljubljenici u Formulu 1 znamo o kome se radi. Pomicao je svoje granice do nevjerojatnosti. Još kao dijete sam mu se divila gledajući te utrke u kojima je sudjelovao, u kojima je pobjeđivao. A onda je ta utrka 1. svibnja 1994. stala. Bog je odlučio. Uzeo je k sebi najboljeg vozača Formule 1 kojeg je svijet ikada imao. Svijet je ostao bez najboljeg vozača svih vremena. Poslije njega dolazili su neki novi šampioni, no za mene te utrke i nisu više bile utrke. Ti vozači su bili tu da se dokažu, da pokažu svijetu da ima novih "Kišnih ljudi" koji ruše sve granice i rekorde. Ne, nema, niti će ikada više biti. Jer samo jednom se rodi i samo jednom živi, samo jednom svijet ima najboljeg vozača Formule 1, a to je bio i zauvijek će ostati taj "Kišni čovjek".  AYRTON SENNA, FOREVER BEST.

https://www.youtube.com/watch?v=ilEH8e5cjjg&feature=youtube_gdata_player

Nema komentara:

Objavi komentar