15 svibnja 2015

Bože dragi, kako sam ja blagoslovljena osoba... di god dođem, ova mala bića me prate... ja iz ordinacije u trem, tamo mišek ovaj... ja kući, tamo moj Biskvitić slatki...ja u Cerovnik, kad li tamo moja draga vučica i psić Snajperić... nije li to divno? pa cijele dane mi je jamačno lijepo... dragi su, slatki su, vole te do neba i nazad, umilni su... nevjerojatno... to mogu samo ova mala bića... :) :*

Naime, ovo je Jack... mislim, kako bi se i zvao drukčije neki Jack Russel Terrier?  To je moj mali novi prijatelj iz trema... nije li sladak? Čim sam ušla u trem, odmah je potrčao k meni iako su mu njegovi gospodar i gospodarica rekli da je nepristojan... o, ne, nikako, rekla sam... pustite ga da se druži sa mnom, divna je osobica... vidim mu po očicama... skočio mi je u krilo od radosti i poljubio mi ruke... nadasve džentlmenski... tako smo se malo družili par stanica, a onda je morao poći... još me dugo pri izlazu pozdravljao svojim očicama i terijerskim repićem... nije li divan? ma jamačno jest... doviđenja, doviđenja, ljubljeni moji... i sretan Vam vikend...  :) :*  

Nema komentara:

Objavi komentar