27 studenoga 2014

Na intervenciji, tj. kućnoj posjeti kod Dareka...tako je drag...pao je iz kade kad se kupao...no, mi smo tu za njega...Darek ima divne gospodare...

Jutros smo imali hitnu intervenciju. Gospodin Mirek je utrčao u ordinaciju i u pola daha rekao da mu Darek nije dobro.Pao je i ne može ustati. Je li što slomljeno? Nožica? Ne, hvala Bogu nije. Ali boli ga, siromaka. Ne može ustat. Plače. U redu, Lilanu su poslale Silva i Tajčica sa gospodinom Mirekom u kućnu posjetu. Ja došla sam,a Darek je plakal i ležal na svom vanjkušu. A jooooj, slatko moje malo bubano. Darek je tako jedna dobra pseća dušica. I ima dobre duše od gospodarice i gospodara. Oni su jedni jako dragi i dobri ljudi. Brinu se lijepo za svog ljubimca Dareka. No, dobro, ja sam Dareka zagrlila i objasnila da će biti sve ok kad mu dam pikice koje sam donijela za njega. Evo, kunem se, časna pasja riječ, Darek, ti biti ćeš dobro nakon terapije. Samo me pogledaj i budi dobar dok dajem pikice. I bio je Darek divan. Nedugo nakon terapije koju sam mu dala, dok sam razgovarala sa Darekovim gospodarima, gle, Darek je ustao i lagano počeo hodati. Divno. Tada nas je gospodin Mirek fotografirao za uspomenu i dugo lijepo sjećanje. Darek je divna osoba. Sutra će još dobiti jednu terapiju i bit će kao nov. I jedva da sam se vratila u našu lijepu ordinaciju, a ono za pola ure zove gospodin Mirek da je Dareku već puno bolje i da je bio piškit u parkiću. O, kako divno. Darek, Darek, ta divna pseća dušica...  :) 


Nema komentara:

Objavi komentar