25 studenoga 2014

"E, ljudi, imam problem...baka mi krade putar od kikirikija..." (Dr. Slayer)

Ovo je stvarno bila izjava tjedna, također...zapišem si te bisere jer imaju neprocjenjivu vrijednost...pogotovo kad se pritom cijela naša ordinacija ubija i lomi od smijeha...mi smo bili u smjeni i lijepo smo si to odradili, zboksali smo to sve i spremamo se svi navečer svatko svojoj kućici...kad li dr. Slayer tiho izusti da ima problem...ja i Tajčica smo ga pogledale i čekamo da izusti do kraja...pokušavao je i na kraju ipak tužno izustio da mu netko krade putar od kikirikija...na poslu? Ma nee, toga kod nas nema, već je zabrinuto rekao ime krivca - baka...njegova bakica...ja i Tajčica smo se gledale u čudu, a onda smo pukle od smijeha...pa baka je zakon, zaključile smo... i udarile dalje u smijeh...nama je to bilo smiješno, no dr. Slayeru nije bilo...ali uvjerile smo ga da je baka baš cool i da je to baš ono cool, al ono na najjače...tada je i dr. Slayer zaključio da je to smiješno i svi smo se smijali kao da smo pojeli salatu od mimoze...e, al baš smo se onako od srca smijali...zvonila je ordinacija...kako dobro, ej....onda smo pričali kako tko jede putar od kikirikija...evo, ja ga provereno obožavam jesti i ne prođe mi ni dan, a da ne pojedem putar od kikirikja...čim ujutro ustanem, teglica mora biti blizu, negdje na pisaćem stolu ili na polici...još pravo ni ne otvorim pospane oči i već krampom kopam po putru...iskopam si za veliku jušnu žlicu i onda pojedem...tek poslije ga mažem na pecivo ili vafl od pira ili riže...tek poslije...bitno je da prvu dozu uzmeš sa žlicom, brate...VEEELIIIKOOOM...eto, to je moja energija ujutro prije kave...i vučji sok, naravno...neizostavno i evidentno najbolji sok...zato mi je drago što još u ovoj galaksiji ima ljudi koji vole putar od kikirikija...ali koji se mora jesti VEEELIIIKOOOM žlicom, a ne, brate, majušno majušnijom...volim to...al ono na najjače...  :)

Nema komentara:

Objavi komentar