28 studenoga 2014

Djed Mraz je živ¿¡

Ja mislila sam da je to tek obično jutro jednog petka u studenom. Došla sam si u našu dragu ambulanticu. Pripremala sam se za početak radnog dana koji nam uvijek počinje u 9h. Ono, američki onako...cool...ok, ajmo dalje...i napravila sam si kavu...onako jednu finu...s puno mlika...i dođe i dr. Đi također...nešto si malo popričamo i on tako ode u garderobu da se i on pripremi za novi radni dan i naše mile male pacijentiće...ja si dam kavu, radim tamo nešto, kad odjednom pojavi se netko nasred hodnika. U crvenoj boji...ja umrla sam od straha u sebi...šutjela sam i stajala ko ukopana i nisam mogla vjerovati što vidim...srdašce mi je lupalo 1000 minuta u sekundi, ali šutjela sam...jedina misao koja mi je prostrujala kroz glavu jest bila ta: "O, shit, Djed Mraz nije mrtav. Pa Djed Mraz je živ. Nismo ga ipak ubili lani. O, shit. Sad je on došao da ubije mene. Koja tragedija bi bila to. "
I ode Djed Mraz u kuhinju. Ja gledam, di će on u našu kuhinju? Da si kavu skuva¿¡ Možda, ja pomislila sam. Strah. I opet strah. Ali odvažim se i krenem za njime. Stadoh na vratima i umrem još od većeg straha. Pa Djed Mraz si pravi finu kavu iz našeg aparata. Radi si našu finu kavu Lavazzu koju nam svaki tjedan ili dva donosi Mr. Coffee. Onda sam pobijedila strah i počela umirati. Ali ovaj put od smijeha. Pa da, Božić je uskoro. Znala sam da on uvijek nešto smišlja i smišlja i ponekad nas sve zeza u ambulantici, ali ovaj put je stvarno osmislio. Obukao je crveno kao Djed Mraz. Taj dr. Đi. Ponekad me podsjeća na Gospodina Žoja Milforda. No neću mu to reći.  Smijala sam se i rekla mu za Djeda Mraza, ali mu nisam rekla da smo ga ubili lani. Ruskim kokotarama. I smijali smo se. I tako je bio to jedan zanimljiv petak, zanimljiva smjena. Za kraj smjene (moje), bila je također dobra atmosfera.  Bila je u tijeku operacija i netko se sjetio (ne znam tko) i pustio u kirurgiji jednu tako dobru pjesmu. Jedan meni tako drag bend. Ovo dolje u linku. A onda sam si bila na odlasku i pozdravljala moja draga bića iz ambulantice i naše pacijentiće, kad ono opet zasvira tako dobar bend opet. Ovaj puta Roxette. Obožavam to. Kako predobro. Jamačno jest. Eto, od kakvog petka ujutro i stresova od Djeda Mraza, tko bi reko da će to biti jedan super dan...pa dobar Vam dan, dragi i mileni moji...i doviđenja, doviđenja...  :) :*


https://www.youtube.com/watch?v=n4RjJKxsamQ&feature=youtube_gdata_player

Nema komentara:

Objavi komentar