08 ožujka 2022

Chillin Out With Gangs... 😊

I što smo ono rekli, tko se Lilani najviše veseli? Pa naravno, njezini gangsteri. A ponajviše Riži. Ne da mi ni da iz avteka iziđem. Koji doček, čovječe. I tko ih onda ne bi volio? Moram priznati, ovo su mi najmilija bića na planeti. Najiskreniji su, najodaniji i stvarno frendići za zauvijek. Oni ne kalkuliraju, niti imaju interese. Zato ih volim, zato im vjerujem. Sa njima se volim družiti. Oni su mi najveća inspiracija. Čim ih vidim, imam priču. Vidite, dragi čitatelji bloga zašto stalno ponavljam da su životinje nevjerojatna stvorenja. Astralna. Riži mi je novopridošli susjedić, vrlo je kulturan, kulturno  uzme keksić iz ruke, pa napravi okret da mi se dokaže, postao mi je frendić, a ja sam odlučila da ga proglasim best frendićem, susjedićem i osobom godine. Malčik se složio. Dalinda isto malo poslije. Lapsonja (Likso) također. Pupi je ostao suzdržan jer je malo ljubomoran na Rižija. No, dobro. Važno je da smo si mi super. Vrlo sam sretna zbog Rižija kojeg odmila zovem i Rista. Rekla sam, ako uspijem nešto smisliti, vodim ih na koncert mojih omiljenih švedskih pogana, Sabaton. Divan psić. Jednostavno divan. Kao što sam rekla, još nam fali mali beli zec Wilson i onda smo u kompletu. Što nam više treba od toga? Pozdrav svim dobrim i dragim čitateljima bloga iz Zemlje čudesa. 

Nema komentara:

Objavi komentar