07 ožujka 2022

A ovaj mali gangster... da, to je već neka druga priča... on i Malčik su me zvali ispred ulaza da dođem vanka... to mi je novi frendić... i svima nam je drag... Riži... i baš mu stoji to ime... tako sam ga odlučila zvati... Riži je pitao za keksić, no ja sam mu rekla da nemam keksić, već tortu... ok, onda može torta, kaže Riži... ali brzo je donesi... ok, rista, nemaš frke, sad ću... svaki dan on tako navrati, druži se sa nama i sa mačkama i toliko su smiješni da sam cijelu družinu nazvala gangsteri... moji gangsteri sa krznom i na štiri noge... da, baš ono cool... Riži je zahvalio na torti, a ja sam mu rekla da sam činila tortu i da je to Josina rođendanska torta... on je rekao, ok, pozdravi Josu, znam ga... ponekad sam htio ići sa njim do Josipdola sa avtekom, ali me nije uzeo sa sobom jer je rekao da će se moje osobe brinuti ako me nema u blizini... ok, rista, kaj buš malo sokića? ma ne, ne bum, idem se malo igrati sa Malčikom i Dalindom, a onda moram kući jer će biti noć... onda ja pozvonim, onda mi Josipa otvori vrata, pusti me u kuću, opere mi šapice i onda jedem večeru i idem spavati... ok, Riži, može... vidimo se sutra... hvala što si svratio... lijepo od tebe da se uvijek lijepo javiš... bok... 🤟♥️🐕

Nema komentara:

Objavi komentar