11 veljače 2015

Ljubljeni moji čitatelji... :) :*

I dok čitam poštu iz kaslića, srdašce mi zaigralo od miline...zahvaljujem jednoj mojoj dragoj i vjernoj čitateljici na pisamcu...o, kako slatko od nje...o, kako srdačno pisamce...kao moji omiljeni zobeni keksići...eto, tako me asociralo njeno slatko pisamce...stvarno voli čitati Cerovnik u srcu iako nije Cerovničanka...i zato sam odlučila da ću ovih dana ispeći moje omiljene zobene keksiće...da je Tarči ovdje, sigurna sam da bi se potukla zbog tih keksića...to je nešto divno...osobito jer jedan od sastojaka je i medek...kako to volim...ovih dana su mi neki ljudi divna inspiracija za stvaranje...stvaram, stvaram i stvaram...usput i odmaram...uživam u predivnom zraku, pejzažu, šetnjama i snijegu...Aljaska, čovječe. ..draga moja, uskoro mi popit ćemo čaj u ime Cerovnika u srcu...i prošetati tamo gdje Ljiljana uvijek voli prošetati...olujnim valovima ona me njiše...hvala od srca...hvala i na nekim drugim pisamcima, ali ovo mi je na osobit način u srcu jer volim taj grad...te ljude koji u njemu žive...i pozdrav tamo dok ne donesem zobene keksiće...i svim dragim i dobronamjernim čitateljima jedan pozdrav od mog ♡... voli vas Ljiljana...doviđenja, doviđenja, ljubljeni moji... :*

Nema komentara:

Objavi komentar