14 kolovoza 2014

Probudila me još jutros rano...vrlo rano...ali samo ona me smije buditi bez da me išta pita...izišla sam na balkon da ju pozdravim i zahvalim što mi je došla...rekla sam joj nek se udobno smjesti u mom kvartu i nek lijepo i najlijepše pada...onako kako samo ona to zna...a onda je stiglo par poruka kao one: "ej, pada ti kiša, znaš? " i "ej, jel i kod tebe pada kiša" i s drugog kraja grada smiješna poruka: "jel u tvoj kvart stigla kiša? "...ma, naravno da je stigla...čujem ja nju od svih vas najprva...uvijek ju naslutim još i kroz san...znam tko će se još danas obradovati kišici...ma, za sve kišne ljude, uživajte...prelijep je dan...osobito za nas koji smo cvijetovi...najlijepša rapsodija...pa ono, dobar Vam ovaj prelijepi kišni dan...uživajte... :*

https://www.youtube.com/watch?v=GAgjy8K_Qvs&feature=youtube_gdata_player

Nema komentara:

Objavi komentar