24 kolovoza 2014

E, da, ako netko negdje vidi ovakav fotoaparat, molim da mi javi u kaslić jer moram ga kupiti...jednom je obitelj Pavlić imala vrlo sličan fotoaparat, ali lijepši...bio je neki ruski, ali vrlo lijep...to je Snežana dobila za bermu od Jure i Barice iz Nemačke...Snežana me učila fotografirati i jako sam voljela kada mi dopusti da sama fotografiram iako još ni u školu nisam išla...a onda nam je taj fotoaparat '92. ukrao neki unproforac sa Šri Lanke...to me rastužilo jer više nikad nismo mogli naći tako dobar aparat...pa ako netko zna za takav ili sličan, molim da javi u kaslić jer samo takve aparate priznajem...a ako ništa, onda ću ga dobiti na poklon od Jure i Barice iz Nemačke kad se budem bermala...hvala i sretna Vam nedjelja... :) :*

P.S. Ovim putem zahvaljujem Mapiju na prijedlozima za muziku prethodnih dana...prihvatila sam i objavila...znam tko je oduševljen...tnx, Mapi... :)

Nema komentara:

Objavi komentar