18 siječnja 2014

Vukovi zovu...na osobit način...i sve će se promijeniti...sve...nedostajali su mi i nedostajala sam im...kako su te zvali, pitali su me danas na kavi? tako što svaku noć u zadnja tri dana sam ih usnila... o, Bože, tako su mi nedostajali...sada je sve drukčije...znala sam...lijep neki zimski dan...dobra Vam noć, dragi moji čitatelji...danas je dosta pisamca u kasliću...neka važna, neka nevažna...nevažna su odbijena...važna ću rado odgovoriti, a osobito ona pisamca i pozdrave vezane za blog...tako, dakle, zahvaljujem se na pozdravima iz BiH, osobito čitateljima iz Unsko-sanskog kantona...takodjer pozdrav jedan ide u Glinu, pozdrav u "Pored rijeke granica", jedan pozdrav za moje najvjernije čitatelje Abramoviće i zahvala na predivnim fotografijama...i još jedno pisamce iz Toronta...ne znaju dobro pisati hrvatskim jezikom, ali razumjela sam...hvala od mog srca svima... :)

Nema komentara:

Objavi komentar