21 siječnja 2014

Bilo je to pretprošle zime,u prosincu...sasvim slučajno me pitala za čizme...mislila je to što je mislila...ne,ja nisam vojnik...ona kaže: "ja jesam"...tad mi je drago,rekla sam...nadasve drago...otada ju poznajem...strašna neka mala...kaže ona ovako: "jel može pozdrav za mene i moju regimentu?"...ma to su ti sad cijele "prodecure" oko toga...prije moram tražiti zahtjev za odobrenje od mojih admina pa onda mi vidjet ćemo...pa kako to?! ...što ti nisi ovdje glavna?! ...ne,nas troje smo tim...tako to ide...ma daj,e,ideš mi na živce,i ti i tvoje "prodecure",kaže ona...kako sam se smijala rado na to...hajd,kakva si ti vojnikinja kad ti tako lako ispalim živce??...a,daj,šalim se...objavit ćemo ti pozdrav...i tebi i tvojoj regimenti...ok,samo je napisala...eo,mala,pozdrav...onako kako si htjela da napišemo... za tvoju - - - regimentu...i za tebe...ali ja biram pjesmu... ;)

                                         
                                           http://www.youtube.com/watch?v=YDh5eoiRJlk

Nema komentara:

Objavi komentar