06 srpnja 2013

Hello,Miška... :)

http://www.youtube.com/watch?v=E0lfJxjRHrE&feature=youtube_gdata_player

Hej,ja upoznala sam ovo malo lijepo stvorenje danas. Kako je lijepa i mila. Ona je istarski gonic. Podsjetila me na naseg Bobija kojeg smo imali dosta dugo. Do '92. Vlasnici su je ostavili na ovom vrucem i sparnom asfaltu,a ona je plakala za njima. A bila je i zedna. Tako mi se smililo kad sam ju vidjela. Rekla sam joj da bih joj ja bila bolja gospodarica od njezinih gospodara i da bih ju vrlo rado ponijela u auto i u Cerovnik u srcu,ali tada bih postala kradljivica. Putovala bi ona sa mnom samo da je moj psic. O,kako lijepo bi joj bilo. Pokazala bih joj Moricu i ostale zivotinje sa imanja. Samo kad bih smjela. Ali ne smijem. Rekla sam joj da je vrlo lijep psic i da ima oci kao oblutke. Ona me znatizeljno promatrala. Pravila sam joj drustvo dok joj se vlasnici nisu pojavili i rekla da joj odmah daju vode jer je vrlo zedna. Ja to nisam ucinila jer ne znam sto bi pomislili vlasnici. Da joj mozda zelim uciniti sto nazao?  Ne,nikako to i nikada ne bih mogla. Eto,bas jedna lijepa subota i psic sa ocima poput oblutaka.

Nema komentara:

Objavi komentar