06 srpnja 2013

Mali ljetni kamp u Cerovniku

http://www.youtube.com/watch?v=aecinCyYCYw&feature=youtube_gdata_player

Jucer je otvoren mali ljetni kamp u Cerovniku (u Pavlićima). Poceli smo kampirati prije dvije godine i sada je vec postala tradicija. Zgodno,zar ne?  Sada Davor i Filip bez problema mogu ostat na ljetnim vecernjim igrama u selu i vratiti se u kamp na spavanje. Spavati,naravno,mogu koliko god dugo zele. Jer sada su praznici. Samo ne znam da li ce im Gospodin Zoj dopustiti da kampiraju bez njega? Naime,on je vec naucio kampirati u malom ljetnom kampu prije dvije godine kada je prvi put posjetio Cerovnik. Trebao je ostati samo par dana,ali ostao je zauvijek jer zavolio je kampiranje kod Make i Dano,ali i Cerovnik. I nije htio ici sa mnom natrag u Zg. Nije htio u auto i gotovo. A inace jako voli putovati. Cudnovat je to macak. Mami je rekla: “Ma pusti ga,njemu je lipse ovdi i tu mu je mjesto.“
Ja pristala sam,a on je sada najsretniji macak na kugli zemaljskoj. To je njegov ljetni i zimski kamp,njegov dom,njegovo carstvo,njegovo sve. On uziva u Cerovniku. Kada mi iz obitelji navecer palimo baklje i kampiramo,Gospidin Zoj nam se obavezno pridruzi jer se osjeca clanom obitelji. Simpaticno,zar ne? Ali u sator ga ne pustamo vise jer cijelu noc seta i skakuce po svima. Zato on ostane ispred satora. Ali zato oko 5 ujutro on se  vjesto uvlaci ispod stijenki satora i popne se na vrh satora i kroz mrezicu gleda,pruza sapice i skace po krovu satora. Ja u pocetku sam mislila da je to sišmiš,covjece. Kad ono Gospodin Zoj. I onda ga moramo pustiti u sator da vidi sta ima,da probudi ekipu i onda im vise ne da da spavaju. Dario ga zove Macak Pavuk jer se penje cak i po fasadi. Nevjerojatan je. Osobito osobit je. Ja nadam se da ce se i Morici svidjeti mali ljetni kamp i da ce im se i on pridruziti. Naravno,tu je i Brankica. I Puppa. Skvadra je za 5. I to je vrlo bitno. I ja se radujem. Dobar dan.  :)

Nema komentara:

Objavi komentar