24 lipnja 2013

To je moj novi mali prijatelj...ja našla sam ga jučer blizu Crkve...izgubio je mamu,pao je sa stabalca na pločnik,a krilca su mu još slaba i ne zna letjeti...bio je i žedan i gladan...u početku se plašio i kreštao je jako,ali se smirio kad je vidio da mu neću ništa nažao učiniti...sprijateljili smo se tako što sam otišla na parking u auto po jahaće rukavice i jedino tako sam ga mogla uzeti u ruke,a da me ne ozlijedi kljunom...stavila sam ga na prvu granu na stabalcu koju sam mogla dosegnuti i ostao je tamo...poslije kada sam se vratila da ga vidim,ja našla sam i njegovu majku tamo...o,kako lakše mi je bilo kada sam to vidjela...jer bilo je jako vruće,a on je kreštao jer je sam,žedan i gladan...ali zato je sve na kraju bilo dobro jer mu se majka vratila...i više nije kreštao... :)

Nema komentara:

Objavi komentar