22 lipnja 2013

So i Be... :)

http://www.youtube.com/watch?v=Q8edDHNK5vg&feature=youtube_gdata_player

Ima jedna mala slatka djevojcica koja jos ne zna pricati,ali zato ima dva lijepa konjica...Njeni konjici se zovu So i Be (Sokol i Becar)...oni su dva lijepa mlada lipicanca...ona nosi jednu malu slatku haljinicu i kad dodju gosti ona uzme ih za ruku i svojom rucicom pokazuje da ih vodi vidjet njene lijepe konjice,So i Be. Podsjetili su me So i Be na Katinog i Jurinog Sokola i Becara. Kako lijepo...Lana je jedna mala preslatka djevojcica iz Trosmarije,a kcerkica nasih prijatelja,Martine i Zlatka...Lana mi je dosla ove prosle zime na Stipanju u goste sa mamom i tatom da vide mog konjica..malena mi je donijela bozicne kolacice...kako lijepo i slatko...mi smo se radovali nasim gostima...ali Lana je dosla u Cerovnik jos zbog necega...ona ima svog dedu tamo jer joj je mamica Cerovnicanka...dosla je dediju svome na imendan... tada su nas pozvali kod sebe u Trosmariju u goste...Dario je jucer bio...i kaze on lijepo kako je mala Lana nevjerojatna djevojcica...voli svoje konjice,So i Be i vodila je Darija za ruku da pokaze svog So i Be koje joj je tata kupio...bit ce ona prava mala djevojcica kaubojcica...vec sada se vidi...jer na oca se umetnila svoga...naucit ce ona jahat svoje So i Be i bit ce prava mala kaubojka...simpaticno,zar ne? ma meni je skroz...mi bili smo u Otoku sa Martinom i Zlatkom na straparijadi,a Lanu je baka cuvala kod kuce...ja mislim da ce iduce godine,ako Bog da,ici i Lana sa nama na straparijadu...bit ce vec dovoljno velika djevojcica da moze poci sa mamom i tatom tamo...ali najsladje u ovoj prici mi je kako ona voli svoje konjice i lijepo ih zove So i Be...od srca sam se tome nasmijala jer mi je to tako slatko bilo cuti...a slatka je i mala Lana...i lijepo od njenih roditelja sto ju uce da voli konjice...tako mi drago zbog toga...pa dobar Vam dan,mili moji...i jos lijepsi vikend svima od mog srca zelim... :)

Nema komentara:

Objavi komentar