24 lipnja 2013

I'm reading a book... :)

http://www.youtube.com/watch?v=Q86qDeyiiWY&feature=youtube_gdata_player

Dns je stvarno neobičan dan...ili sam ja neobična? Ma ipak ne,nisam ja neobična,nego je takav dan...ali lijep je dan...jer dns sam se sjetila tko bi mi mogao popraviti knjigu...uzela sam ju i otisla kod postolara...on je jedan dobar čovjek...rekla sam mu da nemam cipelicu,ali me zato muči knjiga koja se pokvarila...on me gledao malo čudno...onda sam izvadila moju knjigu iz torbe i pokazala...raspala se totalno...korice su se odvojile i nisam znala kojim bi lijepilom to popravila pa sam se sjetila da postolari imaju mnogo lijepila svakojake fele...zamolila sam da pogleda knjigu i moze li joj pomoci...njegov šegrt se smijao i rekao da sam ja neka sva naopacka...ali dobri postolar je uzeo knjigu i poceo raditi...zalijepio je i cekao da se lijepilo primi...zatim mi je rekao da knjigu kod kuce malo drzim u preši i da ce knjiga biti dobro...o,kako mi je bilo milo...htjela sam mu platiti,ali nije htio...rekao je da cu mu nekad donijeti cipelicu ili sandalu na popravak ako budem imala za popraviti nekad...ja zahvalila sam i rekla da cu donijet cipelicu kad bude trebalo...tada sam upoznala jednu gospođu koja cita ogromnu knjigu u svom kiosku...ja pitala sam ju sto cita jer ja znatizeljna sam bila...jer ja volim knjige i kad ljudi citaju...rekla mi je...a ja sam joj pokazala svoju popravljenu knjigu...i tako ona meni kaze da obozava knjige i da kod kuce ima 1700 knjiga u svojoj maloj biblioteci...wooow,covjece,pomislila sam...kako dobro...ja bih isto tako imala...njena majka je kroatist i voli citati puno pa tako ta ljubav prema knjigama...covjece,kako dobro...ja danima ne bih izlazila iz moje male biblioteke kad bih ju imala...mi smo se stvarno raspricale o knjigama i gdje ih sve kupujemo...kako neobicno je to...ona se zove Lilijana,a ja Ljiljana...pozvala me da uvijek svratim...i hocu jer ima dobre knjige i pametna je...i djevojcice su joj pametne...vrlo su male,ali svako jutro kad ustanu odmah idu citati knjigicu...to su djecje knjigice sa slikicama...ja bila sam odusevljena,covjece...onda sam morala ici jer moram uciti... moja knjigica je sad popravljena...o,moj gospodine,iks de,koji dan...vrlo lijep neki dan...znala sam da je zato jer je kišni...danas sam tako živahna i živa...e,da... so,do iduceg tipkanja budite mi lijepi,zdravi i čitajte...ne bilo sto...citajte nesto lijepo... :)

Nema komentara:

Objavi komentar