15 svibnja 2013

Danas kada sam nazvala,javio mi se dragi glas kojeg uvijek volim cuti i rekao: “Ljiljana,duso,pa gdje si ti meni? “ Rekoh: “Pa eto me,ako Bog da za koji dan sam tamo kod vas.“ Ja radujem se tome. A jos vise radujem se kada ce on biti moj dragi gost uskoro. Ja pisat cu vam o njemu uskoro. Tako me raduje to. Liko,moja diko,tako ja njega zovem. Ma cijelu tu obitelj volim. I tako mi drago sto Bog mi lijepo sve uredi kako On samo zna. I znam,Bog me voli kada mi to cini. Ja pozdravljam ih sve ovom pjesmom jer i oni su mene ove prosle zime obradovali kada su me se sjetili jer su braca Licani bili na okupu i slavili. A onda su oko pola noci nazvali i mami mi je donijela telefon u sobu. Oni su rekli da to je pjesma samo za me i otpjevali jednu staru licku pjesmu. Ja.mislila sam da sanjam. Ali nisam sanjala. Tako sretna sam bila. Ja radujem se sto uskoro moci cu pisati o njemu.... Liko,moja diko,u grudima sliko....

Watch "Miroslav Skoro - Tamo gdje je dom 2003" on YouTube

Nema komentara:

Objavi komentar