12 svibnja 2013

Brine majka kao sto nitko ne brine. Voli majka...cuva i pazi majka kao sto nitko to ne moze kao ona...ja uvijek se zahvalim mojoj majci na njenoj lijepoti i dobroti...cesto joj to kazem,ali danas je bas bila sretna kada rekla sam joj to...volim majcinu lijepotu jer dolazi to iz srca...i kazem uvijek: hvala ti,majko,sto si lijepa...ona se neprestano cudi i govori kako to moze biti kad pomalo stari? ne,ti ces uvijek biti lijepa jer imas lijepo srce,rekla sam joj...i ta lijepota ne prolazi...samo majka razumije najbolje kad pricamo o cvijecu...samo ona,jer sa drugima ne mogu razgovarati o cvijecu...jer ona prica sa cvijecem kao i ja sa blagom...uvijek joj zahvalim sto me rodila u najlijepsem mjesecu u godini,u maju,jer ja volim maj...jako volim...dala mi je majka i cvijetno ime,iako sam se trebala zvati,ni vise ni manje,nego Janje...pa dobro,nema veze,volim ja svoje cvjetno ime,a janjad volim valjda zbog tog imena Janje...tako malo,eto...dragi moji,nemojte zaboraviti svojim majkama cestitati njezin dan,ali isto tako postujte i volite svoje majke svaki dan,a ne samo na Majcin dan...a svim majkama i majcicama od srca zelim sretan Majcin dan... pozdravcek... :)

Nema komentara:

Objavi komentar