01 studenoga 2023

"Veza koja ujedinjuje vašu stvarnu obitelj nije samo krv, već poštovanje i radost za život jednih i drugih“ – Richard Bach 💚

„Radujte se s obitelji u prekrasnoj zemlji života“ – Albert Einstein 

Srdačan pozdrav, dragi prijatelji i čitatelji bloga. Znam da me već svi zovu reporterka. Ja ne mislim da sam reporterka. Daleko sam ja od toga, ali dobro. Volim zabilježiti stvari koje se ovdje događaju jer jednog dana će netko ovo gledati i bit će lijepo prisjećati se tih jedinstvenih i nezaboravnih trenutaka. Svijet se okreće, imam osjećaj, svjetlosnom brzinom i uvijek nekako mislimo da imamo premalo vremena. Međutim, za ovakve trenutke se uvijek mora naći vremena. Za obitelj. Jer ovi trenuci provedeni u zajedništvu i radosti su od neprocjenjive vrijednosti. Bilo je ovo jedno prekrasno druženje obitelji i lijepo proveden blagdan Svih Svetih. Nije da sam neka vjernica, ali vjerujem u obitelj jer obitelj je sve. Nismo bili baš svi na okupu jer tko će nas baš sve okupiti, ali onima koji nisu bili ovdje šaljemo srdačne pozdrave i volimo ih. Znam da su svi naši pokojni sretni kada nas vide na okupu, ali i mi smo sretni. Srdačan pozdrav svim ljudima dobre volje, a posebno Cerovničanima koji su raseljeni svuda po Hrvatskoj i svijetu. Volimo Vas. 🙋💚🙂 

Nema komentara:

Objavi komentar