08 studenoga 2023

Ford je Ford... šta ćeš... 🩵

Ja sam uvijek voljela ta Fordova vozila... bilo kojeg tipa...osobni automobil, kamionet, kombi, kamion...sve sam vidjela, osim ovog čuda...Fordovog traktora... ovo sam vidjela kada smo jučer bili kod našeg majstora... i dok su oni tamo mijenjali gumu, ja sam vidjela to čudo i ostala u čudu... Fordov traktor...šok i nevjerica...frapirana, šokirana...ali pozitivno šokirana... skoro sam počela skakati od veselja po kiši... ne volim traktore, ali ovo je Ford traktor... oldtimer, znači... nisam znala što bih rekla... samo sam Dodi pokazala rukom na njega... koji cooler, čovječe, pomislila sam... kako bi se taj traktor dao lijepo dotjerati, pomislih...u moru tih modernih traktora i automobila na popravku, mene je baš ovaj piknuo u oči...ali doslovno... ja ljepši traktor i ljepšu boju u životu nisam vidjela... nisam mogla, a da ga ne fotografiram jer ovo je nešto predobro... ne znam koja je njegova daljnja sudbina, ali tako sam sretna što sam vidjela i Fordov traktor u životu... da ga imam, radije bih se vozila na njemu na posao, nego li u automobilu... čudo, čudo i čudo... ja sam fascinirana... ne volim baš novotarije i uvijek su mi draži oldtime automobili...a sada sam vidjela i ovo... i sretna sam zbog toga...uvijek sam govorila: " Ford je Ford"... u ovom slučaju pa makar i bez kabine... ali je Ford... koliko god ljudi vole Wolkswagen ili druge marke vozila...ali za mene je ova marka vozila čudo... živio Fordek... 🩵

Nema komentara:

Objavi komentar