05 prosinca 2015

Dobar dan. Što da vam kažem, život je predivan. Samo iz njega uklonite sve ono što vas sputava. I uživajte. Jednostavno uživajte. Sinoć dok sam slikala, razmišljala sam o Moskvi i Sankt Peterburgu. Ovaj spot me upravo podsjeća na zabavni park na Krimskom valu, na Gorky park... divna je ta Rusija... osobito Sankt Peterburg... pa mogu kazati da me fasciniraju i transsibirske žel- je- zni-ce i taj ledeni Sibir i Novosibirsk... i te zime u Rusiji iako Rusi su prilično kompliciran narod... kao i taj komunizam koji još i dan danas tamo strši gdje god da dođeš... ali dobro... Krim.... da, Krim je ljepota nad ljepotama... barem meni... Ermitaž... Zimska palača... Ljetna palača... rijeka Moskva, rijeka Neva... rekla sam jednom Zoyenki ako bude imala svoje malo vučje leglo, jedan od sinova će joj se zvati Sabir (po njezinoj pradomovini), a kćer ću joj nazvati Neva... nije li to divno? uživajte, ljubljeni čitatelji... mene čeka čarobno stabalce i ikona da ju danas dovršim... na svidenje... :)

v

Nema komentara:

Objavi komentar