26 ožujka 2015

Sunce se tamo rađa na Istočnom bloku... :*

Dobro jutro, ljubljeni moji, dobro jutro... želim da Vam ovo bude divan dan...četvrtak je, Sunce se već rodilo, uživajte u njemu Vi koji možete...ja ustala sam prije izlaska kako bih ga mogla gledati... divno je...pijem moju kavu na nebu već sat i pol...sinoć me obradovala moja najlijepša kišica... padala je tako jako i tako lijepo... baš onako kako ja želim... jutros je, evo, granulo proljetno Sunce... sramežljivo se pokazuje, ali divno je to... divno je... i ptičice mu se raduju... i Pacco Pavlić mu se raduje...evo, sunča se i pjeva Suncu svoje najljepše pjesmice...svojim divnim glasićem... najlijepše što umije pjevati...moram probuditi i Tarči...vidim da dolje u kućici spava kao klada...briga nju za Sunašce i to što je moje divno proljeće... vrijeme je za njezinu divnu jutarnju šetnjicu, pet dućkas, doručak i sve te njene male pseće radosti... želim Vam još jednom divan dan, ljubljeni moji... otiđite i na radio Enter, malo se družite s Manolom... divna je on osoba... jazavčarska... doviđenja, doviđenja...  :) :*

https://www.youtube.com/watch?v=g6liQCU6rOo&feature=youtube_gdata_player


Nema komentara:

Objavi komentar