07 prosinca 2014

E, a pazi sad ovo...što je to? To je moj mali darak koji sam jednu večer dobila kad sam bila sa moja dva draga bića na kavi poslije ambulantice...ja i moje malo drago biće smo se našle kod božićne kućice i ušle smo vidjeti što sve ima...puno ljudi, puno božićne atmosfere, pjesma, neki bend i svega...slatkiša...fritula...i tako čekali smo naše drugo drago biće da nam dođe...biće je kasnilo pa smo mi otišle u Argentinu...i tako mi fino razgovaramo i evo nam drugog dragog bića...dooošla je...i priči nije bilo kraja...a kada smo morali poći, dobili smo ovaj darak za sv. Nikolu...nije li simpatique? neću ga pojesti...čuvat ću ga... dobar dan... i doviđenja, doviđenja...it' s time za toplu čokoladu... :) :*

https://www.youtube.com/watch?v=dEvQ8urR3AU&feature=youtube_gdata_player

Nema komentara:

Objavi komentar