08 prosinca 2014

E, a pazi sad ovo...ovo ne mogu vjerovat...danas se samo neke neobično nevobične stvari događaju...najprije nam dođe Halil iz Sarajeva i kaže on, bona, da će biti sa nama u ambulantici 2 tjedna...ispričavam se, doktor Halil...kako neobično...gdje god dođem, dođe i Sarajevo tamo...onda idem kući iz naše lijepe ambulantice i dobijem slikovnicu na dar...pa to mi je bilo najprije smiješno...smijala sam se, a onda sam ipak zahvalila i prihvatila darak...čitala sam moju slikovnicu cijeli putem do kuće dok sam se vozila, a ljudi oko mene su me čudno gledali jer čitam slikovnicu...kako dobro...kako predobro...pazi ovo, Lilana čita slikovnicu u tremu...ali ja sam oduševljena slikovnicom...htjela sam vam pokazat što sam dobila na dar...jako sam sretna zbog toga... nije li to fantastično? nije li? Jamačno jest... doviđenja, doviđenja, ljubljeni moji...

Nema komentara:

Objavi komentar