08 rujna 2014

Nevjerojatno...osjećala sam se kao da nisam ovdje...čovjek svira i pjeva ono što još nikad nisam čula od takvih svirača...on svira i pjeva: "Hosana, Hosana, Hosana u visini..." ali tako neobično i lijepo...o, kako lijepo...uvijek ih volim poslušati, ali ovo jutros me oduševilo...Hosana...taj čovjek me glasom podsjetio na Buću iz Zadra koji svira kod Kalelarge...jednog ljeta sam od njega kupila njegov cd...ustvari tri cd-a...jako lijepe pjesme...drugi puta me vidio i pozvao da dođem bliže i rekao da me prepoznao jer sam par dana prije kupila cd-e, te mi je tada darovao dva cd-a...kako sam bila sretna...jako lijepe pjesme je otpjevao na njima...a najlijepše dvije su mi Ave Maria i Madagaskar...još uvijek imam te cd-e...volim ih...prošlo je sedam godina, ali ih još uvijek rado poslušam...a ovo maloprije, također me oduševilo...čovjek svim ljudima za sretan ponedjeljak svira i pjeva Hosanu...zapitala sam se jesam li u snu ili nekom čudesnom gradu? eto, želim Vam svima, dragi moji, dobro jutro i sretan ponedjeljak od vaše Lilane i ekipe sa bloga... :) ♡ :*

Nema komentara:

Objavi komentar