24 rujna 2014

Dobar dan... :)

Hej, jučer je bio moj Christmas kojeg sam sanjala...i gle, jučer sam za Christmas dobila ovaj lijepi dar od jedne divne osobe...ta gospođa kao da je znala da jučer imam samo svoj Christmas...pozvala me k sebi, lijepo smo si pričale i na kraju mi je poklonila ovaj prekrasni dar...to je nešto što ona sama izrađuje, a cijena ovom daru je neprocjenjiva...nešto je to lijepo, mirisno kao Eden i sasvim prirodno...dar iz Edena...o, kako me to lijepo iznenadilo...jamačno jest...divna je ta dama i gospođa Ivanka...radovala sam se kao malo dijete...ne samo daru, već što na ovoj galaksiji ima još ono malo dobrih duša...to je danas rijetkost...ta duša zrači lijepo i pozitivno...volim kad sretnem takve ljude...iako sam ih u životu srela malo...naravno, jer su dns prava rijetkost...takvi ljudi postaju unikati...no, dobro, Christmas mi je jučer lijepo prošao...navečer sam imala forum sa meni dragim bićima i razgovarali smo o kraljevskoj hrani- pelud i med...o, kako divan razgovor...i divna su to bića...eto, još jedan lijep dar za moj Christmas...  :)

Nema komentara:

Objavi komentar