21 srpnja 2014

Pa dobar Vam dan,lijepi moji i najlijepši posjetitelji i čitatelji...prije svega želim reći: hvala, hvala i hvala na javljanjima i na lijepim mailovima u kasliću...moje srdašce je ispunjeno...no, nisam još odgovorila na svu poštu, ali hoću...obećajem da hoću...ima prijedloga i u vezi druge samostalne likovne izložbe koja bi se trebala održati ovog kolovoza u Cerovniku...dobila sam prijedlog da bude u Topuskom...fantastična je ideja...prva je održana u Cerovniku, a za drugu bi zbilja mogli u obzir uzeti Topusko...kako lijepo i srdačno...također se zahvaljujem još jednom na fantastičnoj knjizi o Fantastičnom mačku Bobu koju sam jučer dobila...oduševljena sam...bila bih još više oduševljena kada bih napokon saznala tko mi je poslao Lamby prije tri godine za moj roćkasić...tako mi je draga, ali nikad nisam saznala od koga je Lamby došla...no, dobro, želim pozdraviti čitatelje iz Karlovca, Zadra, Hrvatskog Zagorja i naravno pozdrav police oficerima koji me uvijek "opozore" na svoje kolege iz Gvozda i gdje se točno nalaze...nećemo reći koje je točno mjesto, ali na tom putu prema Gvozdu jest...i što još da Vam kažem, osim još jednom puno hvala svima na javljanjima i lijepim željama...voli Vas Lilana...i oduševljena je Fantastičnim mačkom Bobom... :) ♡ :*

https://www.youtube.com/watch?v=gfS3zqSkeqo&feature=youtube_gdata_player

Nema komentara:

Objavi komentar