07 srpnja 2014

Čitam tako u međuvremenu poštu i vidim da su na dosta pošte se javili moji dragi admini...meni preostaje da odgovorim još na jedan manji dio, ali i da zahvalim svim tim dobrim ljudima na javljanjima...i naravno, pozdrav u Slavonski brod,na Kordun i Baniju,u Moslavinu, u Gospić, pozdrav i tebi, Herceg Bosno srce ponosno...pozdrav i izvan granica naše lijepe zemlje Hrvatske, u Sydney i Toronto...hvala, ljudi, divni ste...i još nešto, ali ne i manje važno...hvala na javljanju i čestitke našem novom bajkeru...čašćenje ti ne gine...i ne moraš još danas spržit nove gume... sve vas skupa, dragi moji, pozdravlja ekipa Cerovnika u srcu...od srca za sve vas uz ovu prelijepu pjesmu...znam da ju i Australci vole iako su Australci...naučila sam ih...pa srdačan pozdrav svima do nekog idućeg javljanja od mene...a u međuvremenu, na kontrolnoj ploči su vam uvijek moji admini...pozdrav i našem Mapiju koji brine oko servisa kontrolne ploče...i koji je sad na putu...i tebi,stari,pozdrav i pjesma... čujemo se ljudi...Bog i Hrvati...

https://www.youtube.com/watch?v=kcRtNZgjNr0&feature=youtube_gdata_player

Nema komentara:

Objavi komentar