25 lipnja 2014

Nema više Slađe, nema više Zorke...

https://www.youtube.com/watch?v=BUi4ofQB2dY&feature=youtube_gdata_player

Jučer predvečer je bila ta neka ceremonija...pa pođoh radi Ćaćinog Četvrtog Diteta tako...nisam fan tih čudnih ljudih, klaunova, Slađana i Zorki, ali samo zbog Ćaćinog Četvrtog...eto, vidjela sam i par dragih ljudi koje već neko vrijeme nisam vidjela...bilo mi drago što ih vidim...kaže mi jedna od njih: " Gle, od svih ovdje ljudi, jedino mi darkerice ovdje".
Ma nek smo, što nam fali? I baš nam dobro i stoji. No, pođosmo u svečanu dvoranu, sve nešto kao svečano, svi nešto kao veseli...smiješno mi to sve skupa, al ajd...došle smo zbog naših jablana...još jedno drago lice u dvorani...pa pozdravih ju i tako mi drago što ju nađoh tamo...svi se nešto ljubazno smiješkaju, svi se nešto nađinđali, čudno našminkali, keze radosno zube...pomislih u sebi: "Bože, kojeg li cirkusa..."...samo nas dvije onako obično dark...i bilo mi drago zbog toga... i otpočne konačno ceremonija...neki se nisu ni ponašali dostojanstveno za vrijeme dok slušali smo našu lijepu himnu...ajd, pokrij oči, Ljiljo, pa ne gledaj, pomislih...i završila ceremonija...tada ugleda nas jedan "uvaženi gospodin" i pozove i nas dvije da se svi zajednički fotografiramo...samo smo se pogledale i ljubazno nasmiješile...ma pođosmo i mi sa povorkom, ali fotografirali se nismo...to je bilo samo za djecu, razrednike i uvaženog gospodina...pričekali smo sa strane nek i to prođe...ja nikako ne bih mogla fotografirati se i biti na istoj fotografiji sa čovjekom koji ne priznaje moj Cerovnik, a samim time i moje Cerovničane...koji je tako lako izdao nas, odrekao nas se sa svojim timom...neka je...al jedno je sigurno: CEROVNIK VAS JE ŠTITIO KROZ CIJELI DOMOVINSKI RAT. CEROVNIK JE BIO PRVA CRTA BOJIŠNICE CIJELOG OVOG KRAJA. BILI SMO VAM ŠTIT. ZATO RATA NISTE NI OSJETILI. I BOLJE DA NISTE. A ONDA NAS ODJEDNOM NE TREBATE, NE PRIZNAJETE, OMALOVAŽAVATE. Pitam se što se onda obraćate jednoj od onih koja je iz tog Cerovnika. A zna dobro da jesam. Ista stvar je sa ovim "Slađanama" i "Zorkama" koje imaju osobit pik na djecu iz Cerovnika. Ne znam što su kome skrivili. No, jedno je dobro u svemu tome i pomislila sam tada: " Ceremonija je gotova. Nema više Slađe, nema više Zorke. Ajmo mi, moja darkerice, na kavu. "

Nema komentara:

Objavi komentar