07 lipnja 2014

Evo, sad jesam malo "razmišlijala"...da te pitam nešto, Lilana? Može, Zoye, kaži...

Ma reci ti meni, svi mi nešto kažu "vuče"...da sam ja neki vuk...i još mi kažu da će me ukrast od tebe, Lilana...a Jasenko će me najviše ukrast, rekal je...reci mi, šta je to vuk?
Pa vuk je životinja koja je vrlo slična tebi, Zoye...znaš, ti si više iz porodice vukova, nego li pasa...
A je li to valja šta sam ja vuk?
O, da, ja volim šta si ti vuk, odnosno vučica...i zato sam išla daleko po tebe...ja volim kad ti meni lijepo zavijaš kao vuk...znaš?
Ne znam...
Dobro, sad znaš...
A kada sam ja vuk?
Pa sada....
Do kada sam ja vuk?
Pa sada i zauvijek, Zoye...
Dobro...
Šta ja još imam kao vuk...?
O, mnogo toga...zato ti svi i govore da imaš vučje osobine...svakim danom sve veće...npr. gledaš kao vuk...ja to volim... :)
Dobro, onda ću još lijepše gledat kao vuk...
O, to mi je drago...
Dobro onda, reci mi, hoće li mene Jasenko ukrast?
Ma neće...ne brini...Jasenko tebe obožava pa zato od miline tako kaže...osim toga, kada bi te on i ukrao, ja bih znala gdje si...i došla bih po tebe odmah...
Dobro...ne da mi se više danas "razmišlijat"...jel mogu sad pojt driftat na skuteru?
Možeš, Zoye, možeš...  :)

Nema komentara:

Objavi komentar