26 ožujka 2014

How do you do, Sammy? :) ♡ :*

Tako dakle, ja maloprije sam upoznala jedno malo pahuljasto smjehuljasto stvorenjce. Kako ti je ime, maleni? Kaže njegov gospodar da zove se Rocky. O, moj Gospodine, ti si Rocky Balboa? Ma šalim se, nije on Rocky Balboa. On je štene rodom iz Rusije. Ima 3,5 mjeseca i tako je pahuljasto smjehuljast. Ja sam ga odmah preimenovala. Dala sam mu ime Sammy jer njegovo su pleme i preci iz Rusije. Pa how do you do, Sammy? Sammy je odlično.  Voli trčkarati, voli šetnje, voli se umiljato umiljavati i smjehuljiti. Lijep je. Ma što lijep? Prekrasan je. I zaigran je. Vrlo. Naravno, još je štene. Maza je. Velika maza. Brzo smo se sprijateljili kad su ga za mene pustili iz dvorišta u kuću. Ali samo za mene jer inače on ne boravi u kući.  Odmah mi se počeo smjehuljiti i umiljavati. O, kako lijepo. Kako umilno. Poslije smo se igrali na livadi ispred kuće. I fotografirali su nas za uspomenu. Hej, sad imam novog malog pahuljasto smjehuljastog prijatelja. Sammy ima svog malog prijatelja koji je bio ljubomorno ljubomorkast što se igram samo sa smjehuljastim Sammyjem. Ali prihvatili smo i njega. Nadasveno je bio sretan. A gospodarica od Sammyja mi je ubrala ljiljane i dala da si ih mogu posaditi. Simpatično neko druženje. I pahuljasto smjehuljasto nadasve. Hej, Sammy, how do you do?
Pa dobar dan.  :) ♡ :*

Nema komentara:

Objavi komentar